Müügi- ja tagastustingimused

Enne ostu sooritamist Veebipoest, ole hea ja leia aega tingimustega tutvumiseks. Probleemide korral püüame leida parima lahenduse.

1. Üldist 

Veebipoe www.allyscandic.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ TL Partner (registrikood 14832589), asukohaga Kudu 1, Tallinn, Eesti.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kauba kättetoimetamisel pakiautomaadiga Eesti piires tasu kättetoimetamise eest ei lisandu.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Maksa hiljem lahendused: Montonio järelmaks ja Montonio Split, loe lähemalt SIIT.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Kui Sul pole juurdepääsu ühelegi eelkirjeldatud makselahendusele, kirjuta meile oma ostusoovist info@allyscandic.ee ning saadame sulle arve, mille saad tasuda omale sobiva meetodiga.

Makseid vahendab Montonio. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.

Veebipoe omanik TL Partner OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. TL Partner OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montoniole.

Teeme kõik vajaliku, et Veebipoes märgitud laoseis vastaks tegelikule olukorrale. Kui aga oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse. Igal juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse üle maailma.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Omniva pakiautomaadid
  • Itella Smartpost pakiautomaadid

Muudesse riikidesse või teiste lahendustega toimetamiseks kirjuta info@allyscandic.ee ning proovime leida sobiva lahenduse.

Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5. Taganemisõigus- kauba ümbervahetamine ja tagastamine 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus tellitud kaup ümber vahetada või tagastada 14 päeva jooksul. Kauba ümbervahetamise või tagastamisega seotud pakiautomaadi kulud katab Veebipood.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba ümber vahetamiseks või tagastamiseks tuleb täita taganemisavaldus,, mis on leitav SIIT.

Itella SmartPost pakiautomaati tellitud kauba saad ümber vahetada või tagastada sama koodiga, millega paki kätte said. Omniva pakiautomaati tellitud kauba tagastuskoodi leiab samas sms-st/e-kirjast, mis saadeti paki saabumisel.

Juhul kui soovid kaupa ümbervahetada või tagastada kullerteenuse või mõne teise kättetoimetamise viisiga, ei tasu Veebipood selle eest, kuid kirjuta julgelt info@allyscandic.com ning leiame lahenduse.

14-päevase ümbervahetamise või tagastamise õiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Ümbervahetamisele või tagastamisele kuuluv kaup peab olema puhas, sellel ei tohi olla kasutamise jälgi. Kui toode on pakendatud karpi, peab ka karp olema terve ning tagastatud koos tootega.

Tagastamisel tuleb veenduda, et tagasi saadetav pakk on korrektselt pakitud. Kui avatud või lohakalt kinnitatud pakendi tõttu on toode kahjustada saanud, on Veebipoel õigus nõuda Ostjalt tekkinud kahjude hüvitamist.

Kui oled kaupa kasutanud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba ümbervahetamisest või tagastamisest.

Kauba ümbervahetamise korral saadame uue kauba esimesel võimalusel pärast seda kui oleme ümbervahetamisele kuuluva kauba kätte saanud.

Veebipood ei saa alati garanteerida kauba ümbervahetamise võimalust soovitud tootega, sest kaup võib olla juba läbi müüdud. Anname sellest teada esimesel võimalusel.

Kui uue toote hind erineb ümbervahetatava toote hinnast, siis odavama toote puhul kanname vahe sinu arveldusarvele tagasi 3 tööpäeva jooksul. Kui uue toote hind on ümbervahetatava toote hinnast kallim, esitame Sulle arve ning saadame kauba välja pärast selle tasumist.

Tagastamisele kuuluva raha kanname sinu arveldusarvele tagasi 3 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil tagastatud toode on meieni jõudnud.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on ilmse eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@allyscandic.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest teada e-kirja teel info@allyscandic.ee või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.

Privaatsustingimused on leitavad siit Privaatsuspoliitika.

8. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@allyscandic.ee või helistada telefonil: +372 533 59 445.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

9. Vastutus ja vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaleviibimine on tingitud asjaolust, mida Veebipood ei saanud mõjutada ning mille saabumist Veebipood ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Veebipood ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.

Veebipood vastutab toote müügihinna ulatuses ning ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine jms.

10. Tingimuste muutmine

Veebipoel on õigus e-poe arengust tulenevalt ning parema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ja täiendada. Muudatused jõustuvad nende avaldamisest Veebipoe lehel www.allyscandic.ee. Kui tellimus on edastatud enne tingimuste muudatuse jõustumist, kohaldatakse tekkinud õigussuhtele tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes pole ette nähtud teisiti.

Veebipoel on õigus ühepoolselt ette hoiatamata muuta kampaaniate ja mängude tingimusi ning neid tühistada.